مخفف

مرجع کلمات و اصطلاحات اختصاری

مخفف PAX

Paxos

PAX توکن ERC-20 است که در بلاک‌چین اتریوم صادر شده و مزایای فناوری بلاکچین و ثبات ارزهای فیات را با هم به همراه دارد.

این موضوع منجر به یک ارز رمزنگاری با ویژگی‌هایی می‌شود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

- معاملات فوری در سراسر جهان
- تغییرناپذیری
- حسابداری غیرمتمرکز
- معاملات 24/7

علاوه بر این، هر رمز PAX با مقدار معادل دلار آمریکا به طور کامل پشتیبانی می شود، به این معنی که همچنین می تواند در هر زمان با دلار خریداری شود.

تیم Paxos متشکل از متخصصان فصلی از زمینه های مختلف، از جمله کارمندان سابق وال استریت و دره سیلیکون است. این شرکت توسط بنیانگذار و مدیر عامل آن چارلز كاسكاریلا هدایت می شود.

جالب است بدانید که تیم Paxos آینده ای را می‌بیند که در آن بلاکچین بخشی از یک انقلاب مهم اقتصادی نیست، بلکه یک عنصر اساسی از تکامل آن است. در تصویر بزرگ، این شرکت می خواهد با توسعه یک شبکه جهانی بدون اصطکاک برای مبادله دارایی های ساده، سیار و فوری، اکوسیستم اقتصادی را بهبود بخشد.

Paxos Standard برای موارد استفاده رو به رشد طراحی شده است. امروز، استفاده اصلی آن این است که نوسانات دارایی رمزنگاری را محدود کنید، اصطکاک را از معاملات مرزی بردارید و به یک وسیله پرداخت مطمئن برای دارایی های رمزنگاری و سایر دارایی های بلاکچین تبدیل شوید.

در آینده، Paxos انتظار دارد که برای پرداخت های مصرف کننده و ذخیره ارزش پایدار برای افراد خارج از ایالات متحده، به ویژه در کشورهایی با ارزهای ملی ناپایدار، استفاده شود.
PAX
ارسال نظر

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود