مخفف

مرجع کلمات و اصطلاحات اختصاری

مخفف BNB

Binance

بایننس (BNB) یک صرافی آنلاین و بین‌المللی است. چانگپنگ ژائو مدیر بنیانگذار (Changpeng Zhao) بایننس است. او پیش از تأسیس بایننس، شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) را تأسیس کرده بود که در زمینه ارایه راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات در حوزه مالی فعالیت داشت. یی هه (Yi He) نیز دومین بنیانگذار بایننس است. شش ماه پس از راه‌اندازی بایننس، مجله فوربز برای اولین بار در تاریخ، فهرستی از ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال منتشر کرد. در این فهرست، چانگپنگ ژائو (بنیانگذار بایننس) با حدود ۱/۱ الی ۲ میلیارد دلار ثروت، در بالای این فهرست قرار گرفت. این صرافی به لحاظ میزان تراکنش روزانه در رتبه دوم جهان قرار دارد.

کسانی که برای اولین بار از وبگاه بایننس بازدید می کنند به سرعت متوجه خواهند شد که این پلتفرم برای تجارت ارزهای دیجیتال، دو نسخه پایه و پیشرفته را ارائه می دهد. نه نسخه ابتدایی و نه پیشرفته، برای مبتدیان کامل، استفاده از آن آسان نیست. با این حال ، هر کس با پیشینه ارزهای دیجیتال و با کمی آگاهی در مورد نحوه کار مبادلات، باید بتواند از این بستر و خدمات مختلف آن استفاده کند.

تفاوت اصلی بین نسخه اصلی و پیشرفته در وبگاه بایننس این است که نسخه پیشرفته، تجزیه و تحلیل فنی عمیق تری از ارزش ارز دیجیتال را با گذشت زمان ارائه می دهد.
BNB
ارسال نظر

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود