مخفف

مرجع کلمات و اصطلاحات اختصاری

مخفف IGN

Imagine Games Network

آی جی ان یک وب سایت رسانه ای و سرگرمی آمریکایی است که توسط IGN Entertainment Inc، یک شرکت تابعه Ziff Davis که به طور کامل متعلق به J2 Global است، اداره می شود. این شرکت در SOMAdistrict سان فرانسیسکو واقع شده و توسط سرپرست سابق خود، Peer Schneider، رهبری می شود. وبسایت IGN محصولی از کارآفرین رسانهی کریس آندرسون بود و در تاریخ 29 سپتامبر 1996 راهاندازی شد. بر روی بازیها، فیلمها، تلویزیون، کمیک، فنآوری و سایر رسانهها تمرکز دارد. در اصل شبکه ای از وب سایت های دسکتاپ، IGN هم اکنون در سیستم عامل های موبایل توزیع شده است، برنامه های کنسول را در Xbox و PlayStation، FireTV، Roku و از طریق YouTube، Twitch، Hulu و Snapchat توزیع می کند

در اصل، IGN وب سایت پرچمدار IGN Entertainment بود که چندین وبسایت دیگر را به منافع بازیکنان، بازی ها و سرگرمی هایی مانند Tomatoes Rotten، GameSpy، GameStats، VE3D، TeamXbox، Network Vault، FilePlanet و AskMen اختصاص داد و آنها را مدیریت کرد. درمیان دیگران. IGN به شرکت انتشارات Ziff Davis در فوریه 2013 فروخته شد و در حال حاضر به عنوان یک شرکت تابعه جهانی J2 فعالیت دارد.

در ماه سپتامبر سال 1996 به عنوان شبکه بازی تصور، شبکه محتوای IGN توسط انتشارات Jonathan Simpson-Bint منتشر شد و به عنوان پنج وب سایت شخصی در Imagine Media شروع شد: N64.com (که بعدها renamed ign64.com) ، PSXPower، Saturnworld، NextGeneration.com و Ultra Game Players Online. تصور کنید در وب سایت های متعلق به آن گسترش یافته و با ایجاد یک شبکه وابسته که شامل تعدادی از طرفداران مستقل مانند PSX Nation.com، Sega-Saturn.com، Game Sages و GameFAQ هستند. در سال 1998، شبکه یک صفحه اصلی جدید را راه اندازی کرد که سایت های فردی را به عنوان سیستم "" کانال ها "تحت نام تجاری IGN تثبیت کرد. صفحه اصلی محتوای بیش از 30 کانال مختلف را نمایش می دهد. بازیکنان نسل بعدی و فوق العاده بازی های آنلاین جزء این تحکیم نبودند؛ U.G.P.O. با تصویب این مجله حل و فصل شد و نسل بعدی پس از تصویب تصمیم به تمرکز بر روی نام تجاری رادار روزانه کوتاه مدت قرار گرفت.


در فوریه سال 1999، مجله کامپیوتر IGN یکی از صدها وب سایت را در کنار رقبا GameSpot و CNET Gamecenter نامگذاری کرد. در همین ماه، Imagine Media گنجانیده شد که شامل IGN و کانال های وابسته آن به عنوان Affiliation Networks بود، در حالی که سیمپسون-بنت در شرکت سابق باقی ماند. در ماه سپتامبر، شرکت Media Media، مستقل از اینترنت که تازه منتشر شده است، نام خود را به Snowball.com تغییر داد. در عین حال، وب سایت سرگرمی کوچک Den به IGN ادغام شد و محتوای غیرمجاز را به شبکه رو به رشد اضافه کرد. Snowball IPO در سال 2000 برگزار شد، اما در طول dot-com حباب بیشتر خواص دیگر خود را از بین برد. IGN با افزایش تعداد مخاطبان و سرویس اشتراکی تازه تاسیس موسوم به IGN Insider (بعد از IGN Prime)، که منجر به رهاسازی نام Snowball و پذیرش IGN Entertainment در 10 مه 2002 شد، غالب شد.


در ژوئن 2005، IGN گزارش داد که 24000000 بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه، با 4.8 میلیون کاربر ثبت شده در تمام بخش های سایت. بر طبق الکسا، IGN در بین 200 وب سایت بیشتر بازدید شده رتبه بندی شده است. در سپتامبر 2005، IGN توسط امپراتوری کسب و کار چند رسانه ای روپرت مرداک، News Corporation به مبلغ 650 میلیون دلار خریداری شد. IGN 10 ساله خود را در 12 ژانویه 2008 جشن گرفت. IGN در پارک اداری Marina Point Parkway در بریزبن کالیفرنیا اداره می شود تا زمانی که در یک ساختمان کوچکتر در نزدیکی AT & T Park در سانفرانسیسکو در 29 مارس 2010 به یک شرکت Direct2Drive به Gamefly فروخته شود.
IGN
ارسال نظر

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود